Tuesday, May 11, 2010

回归青少年

我的工作是on-call的, 每天还是早早起来, 做好准备, 等!
没有call, 没有工作的日子, 我的老板怕我无所事事, 就爱吩咐我做事.

“我堂车0既打呀有啲声, 揸去俾人check下睇系乜嘢事…..”
“个个都唔得闲, 啲报纸冇人睇, 打个电话去stop咗佢啦…….”
“果啲冬衣, 好攞出来晒下佢, 或者洗下佢….”

喂, 老细, 我是个主妇, 我还是一家之主的主妇. Don’t tell me what to do. I’ll do whatever I like and I’ll do it whenever I like!

小女儿听到了, 似乎得到了鼓舞: Mummy, you act like a teenager!

谢谢啦, I learned it from you. 谁叫她爹把我当成他的女儿!

2 comments:

koon said...

唔。。的确是随时on call。。。哈哈哈。。

skfong said...

係呀, 个个都当我on-call嘎!
一阵话, mummy, sunday do my haircut.
一阵又话, mummy, make this and that for me....do this and that for me. 呜~~