Friday, August 26, 2011

冇厘头

“Mummy, am I adopted?”
小女儿趴在地毯上做功课, 很’冇厘头’地问了这样的一个问题.

本来是想瞪她一眼就算, 不过, 岂有来而不往, 索性跟她冇厘头一番.

"Err…, let me think!"
(我假作思索…)
"你出世果阵时I was unconscious, 唔知果啲咪司有冇换错咗我0既BB咧?
你话我有冇可能生0既係boy, 但係隔篱床果个妈咪见到, 快快攞佢个girl 来换咗…
我睇我地番去果间hospital度查下, 冇定着你可以揾番你0既real mum.
到时我就可以揾番多一个仔囖."

讲到似层层, 小女儿松了下颚半张开嘴看着我.

(其实她在读着生物学的基因遗传学,她发现她有些地方不象她爹更不象她娘而引起疑惑.小时候, 别人总是说姐姐很象妈妈, 她就不甘心.)

"咁点算好呀?你要唔要去揾你0既real mum啊?"

"I'm all good."

"So, you are happy with your mummy now?"

"Yup!" 语气中带点释然,没有了冇厘头.

No comments: