Thursday, March 18, 2010

该忙的事情都告一段落了,精神松懈了,少了点推动力似的,老是觉得容易累.
忙碌会给人带来亢奋, 就那样义无反顾地冲冲冲,就算做个盲头乌蝇, 撞墙也有满足感.
也许忙碌是个兴奋剂,少了它就觉得莫名的疲乏.

最近累,孵了两套港剧, 这样的累有点晒.
也许是感冒的先兆,累得四肢不想勤,连脑袋也想瘫痪.

真的该去找工作了,给自己一个忙的机会.
不然就再去找个什么来读,让自己permanent head damage!

4 comments:

koon said...

我啱啱睇完蔡锷与小凤仙。你孵左咩戏啊?你个度有无的买翻版?

sk fong said...

哗,你都孵戏?好得闲吖?冇做part-time啊?
之前睇完红楼梦,跟住孵书。后来睇咗通天神探,又睇埋疑情别恋,呢出戏好lup呀,睇到我瞌晒眼睡。
我无买带嘎,上次返去我妹度lap番来0既!

koon said...

我觉得睇港剧唔使用脑0既。换言之,个脑完全放松,边一集开始都得接到来睇,没压力。买旧剧0既好处系压中国阿叔价。我睇0左我姐睇我妈睇我阿嫂睇我细佬睇。几欢乐0夏0既。哈哈哈。。

至于part-time,以后永远都唔做咯。凑女忙。

skfong said...

啱0既,凑女紧要嘞嘛。
仲有吖,要养好啲蛋来孵蛋,哈哈哈!