Saturday, April 18, 2009

三姑上身

我打开单子,问那柜台工作的一位阿姐:“点解我会争你呢啲钱?”

她看了下单子,数目有点奇怪,她也不解,忙把整叠file找来。

“呢度话係两个月嘅管理费,点解咁多嘎?”

“哦!”她把计算机按了几下。“呢处係七月到十二月争落嘎,另外争两个月的管理费。”

“咩话?我旧年五月就还咗,直还到十二月,边有争你管理费啊?”

“七月开始管理费起咗,而家係195蚊,sinking fund 係49蚊。”

“几时嘅事,点解我唔知嘎?七月到十二月,我早就还嗮咗喇啵,点解仲要起我价?”

“管理费起咗,个system显示你俾嘅管理费唔够,仲争咁多。”

我火了,把整个file拿过来看。“你睇你睇,张单话我paid到十二月,paid咗啦。”

“係嘅係嘅,但係起咗价果啲你冇还到。”

what?你唔好去抢,真係呀。

“你有冇搞错?我俾咗即係俾咗,你起价係你嘅事。你今日去卡4买嘢俾嗮钱,听日话起价,然后话你俾唔够钱,有冇咁嘅理由啊?。。。仲有啊,点解你地叫我嘅租客攞啲租金来还管理费?争你两个月之嘛,就话要割水,冇还水单咪割水咯,争管理费唔係出律师信嘎咩?个合同几时话争管理费可以割水?你地咁做好唔0岩规矩嘎啵。数还数,路还路;我收租,我还管理费,你点可以咁要挟我嘅租客?。。嗱嗱嗱,你check 下个record,我几时唔係提早还嘅?你话喇,旧年五月就还到十二月,冇啲优惠,而家仲叉取我利息,你好意思啊?我摆啲钱落去又唔见你俾利息我?。。。。争你两个月就咁大阵仗,咁同大耳窿有乜分别?我不搂冇争你嘎,你睇到喇。我番亲嚟都还到突嘅。。。”

我好象陶三姑上身,全不顾仪态。费了一番唇舌,当是发泄。被我数落一番的管理处阿姐,悻悻然的豁除那四块七毛九的利息,其他的做不了任何改变。当年周聪张瑛遇到陶三姑要逆来顺受;今时陶三姑遇到这样的软皮蛇管理处,一样是要逆来顺受。

我走下楼,忘了在泳池照下我的愠容。拎着那塑料袋,里边有个毛毛公仔,等下我约了老同学和她的小女娃见面。哦,三姑啊三姑,急急如勒令,快快退乩,下去下去,免得吓坏细佬女。 我抿下嘴,活动下脸部肌肉,摇身一变,我要变成一个慈祥和蔼的安弟,赴约去。

2 comments:

koon said...

哈哈哈,陶三姑都出埋来!你也不愧是演过戏的,上落都几快!

skfong said...

koon,
我....我是有点泼辣的,不过大部分的时间我在扮温文尔雅,扮贤良淑德,扮和蔼慈祥。都几象的!呵呵。